Spomnimo: kot smo poročali prejšnji teden, nas je bralka Petra opozorila na napako v Rutarjevem novem katalogu. Avstrijski trgovec oglašuje za polovico znižan jedilni pribor, ki ima osnovno ceno 133,50 evra, vendar za Rutar polovica od 133,50 ni 66,75 evra, ampak za kupce precej manj ugodnih 99 evrov.
Bralko je zanimalo, ali lahko v Rutarju zahteva vrnitev preplačanega denarja. Tam so nam z nekajdnevno zamudo pojasnili, da ne. Krivdo za napako so zvalili na tiskarskega škrata. Cena 99 evrov je edina pravilna, so nam zatrdili, zato možnost vračil odpade.
Pravno zaščiteni
Trgovec s pohištvom se pri tem sklicuje tudi na tako imenovani drobni tisk, ki ga imajo zapisanega na koncu kataloga in s katerim se zaščitijo pred tovrstnimi zahtevami kupcev. V drobnem tisku piše, da si pri cenah, tehničnih podatkih in fotografijah pridržujejo pravico do popravka morebitnih »tiskarskih napak«.
Se je že kdaj kakšen trgovec zmotil v vašo korist? Ali je to zgolj mit? Delite svojo zgodbo z nami.