Potem ko so vozniki dolga leta čakali, da bo Jaguar končno ponudil kakšnega športnega terenca, je nato predstavil kar tri SUV-e. Lani je na ceste pripeljal F-pace, potem so, prav tako lani, na avtosalonu v Los Angelesu pokazali, kakšen bo videti električni I-pace, zdaj pa so predstavili še kompaktni model E-pace, ki bo konkuriral predvsem Audijevemu Q3. Prodajati ga bodo začeli v prvih mesecih prihodnjega leta, cene na Otoku pa naj bi se začele pri 28.500 funtih, kar bi preračunano znašalo tam okoli 32.500 evrov.
Športno in prostorno
E-pace prinaša kar veliko novosti. Za začetek bo to prvi jaguar, sestavljen zunaj Britanije, in sicer v graški Magni Steyr, hkrati pa bo prvi jaguar po X-typu, ki bo imel pogon na prednji kolesi. Pri Jaguarju nočejo, da bi bil E-pace znan kot mali F-pace. Novinec ima podobno veliko prednjo masko kot F-pace, medtem ko so njegovi LED-žarometi oblikovani bolj v slogu športnega F-typa, s čimer ima povsem svojstven videz.
Kompaktni SUV je dolg 4,4 metra in težak 1,7 tone, podobno kot audi Q3, je pa zato videti nižji in s »hitrejšo« strešno linijo. Notranjost, v kateri se bodo dobro počutili tudi višjerasli, je zasnovana s športnim pridihom, armaturna plošča pa je nekoliko futuristična. Vsi modeli bodo imeli v serijski opremi desetpalčni infotainment zaslon na dotik, možno pa bo naročiti tudi 12,3-palčnega in prikazovalnik na vetrobranskem steklu. Velik poudarek je bil tudi na praktičnosti, tako da ima E-pace veliko prostorov in predalčkov za odlaganje. Prtljažnik z osnovnimi 577 litri je precej prostoren, zadnja vrata pa se odpirajo nizko in na široko.
Pestri motorji
E-pace je narejen na modificirani platformi D8, ki si jo deli z range roverjem evoque in land roverjem discoveryjem, ima pa daljšo medosno razdaljo (2,681 mm). Poleg štirikolesnega pogona bo na voljo pogon le na prednji kolesi. E-pace bodo poganjali dvolitrski štiricilindrski motorji z ročnim ali samodejnim (devetstopenjskim) menjalnikom. Na voljo bodo dizelski motorji s 150, 180 ali z 240 konjskimi močmi ter dva prisilno polnjena bencinska motorja z 249 in s 300 konji. Najšibkejši dizel bo v ozračje izpuščal le 124 gramov CO2 na kilometer, najmočnejši bencinar pa bo do stotice pridrvel v šestih sekundah. O hibridnih ali električnih modelih za zdaj še ni govora – za to bo v drugi polovici leta 2018 poskrbel I-pace.