BREZ POŠKODOVANIH

Zgorel prizidek za nečakinje

Objavljeno 28. november 2017 20.34 | Posodobljeno 28. november 2017 20.36 | Piše: Moni Černe

V vasi Plavje je požar uničil hišo Picigovih. Hitro posredovanje gasilcev preprečilo večjo katastrofo.

V stanovanju na levi strani hiše v prvem nadstropju živita zakonca Piciga, na desni strani, kjer je bil prizidek, je pogorišče. FOTO: GB Koper

PLAVJE – Ko sta 74-letni Miroslav Piciga in njegova žena, ki sama živita v hiši na Plavjah v koprski občini, otroci so že odrasli in živijo na svojem, počela stvari, ki jih počneta vsak dan po kosilu, je gospodar Mirko, kot ga kličejo domači in prijatelji, skozi okna stanovanja v prvem nadstropju hiše zagledal sosedovega sina, kako teče.

Sosedov sin mi je dejal: Mirko, gori vam hiša!

»To je bilo zares nenavadno, kam gre, zakaj teče... Nekaj korakov stran od najinega stanovanja sem bil, ko je začelo goreti, a niti slutil nisem, kaj se nam obeta,« vidno pretresen pripoveduje Mirko. »Sosedov sin mi je dejal: Mirko, gori vam hiša! Najprej smo poskusili gasiti požar z vodo, a zaman. Če gasilcev ne bi bilo pri nas tako hitro, bi zgorelo vse...«

V sporočilu za javnost je predstavnica Policijske uprave Koper Anita Leskovec zapisala: »V sredo popoldne ob 13.22 smo bili obveščeni o požaru na stanovanjski hiši na Plavjah. Vsem stanovalcem je uspelo pravočasno oditi iz hiše, poškodovan ni nihče. Ob 16.15 so gasilci požar pogasili, vendar sta zgoreli celotno prvo nadstropje in podstrešje. Škode je za približno 100.000 evrov. Vzrok požara še ni znan, kriminalisti pa še naprej opravljajo ogled.«

Picigovi so imeli res srečo, da so ostali živi, potrebovali niso niti niti zdravniške pomoči, bodo pa zaradi velikanske gmotne škode potrebovali drugačno. Sosedi so jim že podali roko. »Zagorela je električna napeljava, kriminalisti so preiskovali hišo do včeraj, do desetih zjutraj. Mislim, da je miš pregrizla električne kable in je zagorelo,« domneva Mirko.

100.000 evrov je škode, so ocenili preiskovalci.

Picigovi živijo tu že 40 let. »Z ženo sva hotela v delu hiše, ki je zgorel, nekoč narediti veliko dnevno sobo, vso v lesu. Zdaj je vse zgorelo,« je na pogorišču žalostno ugotavljal Mirko. Uničeno je skoraj vse nadstropje: prostori, osebne stvari, oprema, napeljava, ograja in terasa pred vhodom v stanovanje.

»Midva pa sva venomer mislila, da bi v tem prizidku nekoč živeli najini potomci, morda nečakinje, ki so še premajhne, a zdaj imamo tako,« je sklenil 74-letnik s Plavja, ki je z ženo v nekaj minutah izgubil tisto, kar so njune marljive roke gradile leta in leta.