Objavljeno: 18.12.2017 12:38

USTVARJANJE USPEŠNIC

Prodajo svoj obraz, kupijo garsonjero

Danes za znane obraze ni več sramota nastopiti v oglasu. Na listi najbolj zaželen Jurij Zrnec.

Če je za glasbenika zagotovo dobro, da se njegova glasba pojavi v oglasu, saj je to preverjen recept za ustvarjanje uspešnic, je zastaviti svoj obraz za določen izdelek ali ponudbo, ne le za glasbenike, ampak tudi za druge znane Slovence, dvorezen meč. Lahko bi stavili, da ob Janezu Hočevarju - Rifletu večina Slovencev prej pomisli na njegovo vlogo v nagradni akciji Podarim dobim kot na njegovo bogato igralsko kariero, Borštnikov prstan in profesuro na igralski akademiji.

Rifle je na področju nastopanja v oglasih oral ledino, saj je v časih, ko si je prvič nadel pisan šal smučarske nagradne igre, to veljalo za nekaj sramotnega. Danes tako služi dodaten denar veliko slovenskih igralcev, še posebno mlajša generacija do tega nima pretiranih zadržkov. V njih nastopijo, ko se šele vzpenjajo po stopničkah igralske kariere (spomnimo se Ajde Smrekar, ki je v oglasu za igro na srečo prepevala »aja, pa spala bi cel dan«), kot tudi uveljavljeni igralci na vrhuncu kariere (žal že pokojnega Jerneja Šugmana smo videli v številnih oglasih, med drugim za eno od slovenskih zavarovalnic).

»So znani Slovenci, ki imajo morda predsodek do igranja v reklamah in se v njih ne pojavljajo. Denimo Marko Mandić ima res smisel za humor in se vedno zasmeje in reče 'zame pa nimate denarja'. Si pa mislim, da bi, če bi imeli primerno vsoto in ustrezno tematiko, dobili tudi njega,« je prepričana naša sogovornica, ki se ukvarja z iskanjem obrazov za oglase, filme in drugo.

Celoten članek je na voljo našim naročnikom. Vabimo vas, da to postanete: v sledeči tabeli si izberite digitalni paket po vaši meri.